Συμβουλές για κουρασμένο δέρμα με άμεσα αποτελέσματα!

Rating: 4.9/5. From 5 votes.
Please wait...

Κι όμως, υπάρχει μια αλάνθαστη μέθοδος για να «σβήσουμε» τα σημάδια της κούρασης, και συνεπώς του χρόνου, από το δέρμα μας. 

«Αισθάνομαι ότι μέσα σε μία εβδομάδα γέρασα δέκα χρόνια», μου εκμυστηρεύθηκε πρόσφατα μια φίλη μου που κοντεύει τα 40. Και δικαιολογημένα. Επί 7 ημέρες ήταν αναγκασμένη να ακολουθεί ένα βαριά φορτωμένο πρόγραμμα, με ελάχιστες ώρες ύπνου, πολλές ώρες στο γραφείο με απανωτές συναντήσεις και κρίσιμες συσκέψεις. Κούνησα το κεφάλι μου με κατανόηση, χωρίς να μπορώ να τη διαψεύσω. Όντως, έμοιαζε μεγαλύτερη. Είναι γνωστό ότι ο τρόπος ζωής και οι περιβαλλοντικοί παράγοντες επιταχύνουν τη γήρανση της επιδερμίδας μας και μεταβάλλουν την ποιότητά της, τονίζουν οι ειδικοί. Μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο Western Reserve σε δίδυμες γυναίκες απέδειξε ότι ο διαφορετικός τρόπος ζωής τους επηρέαζε τη φαινομενική τους ηλικία. «Η λαμπερή, τέλεια επιδερμίδα λέει κάτι για το ποιες είμαστε και αποτελεί ένα μήνυμα προς τους τρίτους. Αντανακλά την εσωτερική ευεξία και την ισορροπία μας και μας δίνει αυτοπεποίθηση στην καθημερινότητά μας», επισημαίνει η κ. Youcef S. Nabi, πρόεδρος της Lancome.

Συνήθεις ύποπτοι
Οι 6 παράγοντες που επηρεάζουν την επιδερμίδα μας περισσότερο και από τη γονιδιακή μας κληρονομιά είναι:

Το άγχος
Η κούραση
Η έκθεση στον ήλιο
Η ατμοσφαιρική ρύπανση
Το κάπνισμα
Η μη ισορροπημένη διατροφή
Τα 4 χαρακτηριστικά της επιδερμίδας που επηρεάζονται από την καθημερινότητα

Χροιά: Θαμπή επιδερμίδα, που δεν αναπνέει, λόγω αφυδάτωσης, ξηρού αέρα, καπνού, ατμοσφαιρικής ρύπανσης.
Χρωματικές αντιθέσεις: Ανομοιομορφία, κηλίδες, λόγω υπερβολικής έκθεσης στον ήλιο χωρίς προστασία.
Εκφραστικότητα: Τα χαρακτηριστικά μας είναι κουρασμένα. Οι λεπτές γραμμές, οι σκούρες σκιές και οι σακούλες κάτω από τα μάτια φαίνονται πιο έντονα.
Υφή: Διεσταλμένοι πόροι, κηλίδες λιπαρότητας και ξηρότητας, ερεθισμοί, κοκκινίλες, λόγω μη ισορροπημένης διατροφής, πρόχειρου φαγητού, έλλειψης βιταμινών.

Συμβουλές για κουρασμένο δέρμα με άμεσα αποτελέσματα!

 

Η ωραία κοιμωμένη

Συμβουλές για κουρασμένο δέρμα με άμεσα αποτελέσματα!

Ο τίτλος του παραμυθιού δεν βγήκε τυχαία. O ύπνος είναι η πιο αποτελεσματική κούρα ομορφιάς. Και ανέξοδη επίσης. Αποδεδειγμένα, ο ύπνος από τα μεσάνυχτα μέχρι το πρωί είναι αναντικατάστατος, γιατί εκείνες τις ώρες κορυφώνεται η αναπλαστική ικανότητα του δέρματος: η φυσική απολέπιση εντείνεται και επανορθώνονται οι φθορές που έχει υποστεί κατά τη διάρκεια της ημέρας. Επομένως, το να κοιμόμαστε στις 3 π.μ. ως το μεσημέρι δεν αναπληρώνει τα οφέλη. Το καλό με το κουρασμένο δέρμα είναι ότι συνέρχεται γρήγορα. Αν κοιμηθούμε καλά σήμερα, αύριο όλοι θα το παρατηρήσουν. Ενδεχομένως να μας ρωτήσουν «αν κάναμε κάτι στο πρόσωπό μας». Ωστόσο, πριν αρχίσουμε να στρώνουμε το κρεβάτι για… μαραθώνιους ύπνους, να ξέρουμε ότι οι υπερβολικά πολλές ώρες ύπνου δεν ωφελούν σε τίποτα. Για την ακρίβεια, δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι ο πολύς ύπνος κάνει καλό, ούτε στο σώμα, ούτε στην ψυχολογία, αλλά ούτε και στο δέρμα μας.

Χρήσιμες συμβουλές για καλό ύπνο

* Ο ύπνος δεν θέλει πίεση. Τον καλοδεχόμαστε όποτε έλθει και σε καμία περίπτωση δεν αγχωνόμαστε για το πόσο και το πώς. Ο οργανισμός ξέρει καλύτερα.

* Φροντίζουμε τον φωτισμό στην κρεβατοκάμαρα. Αν μας αρέσει το απόλυτο σκοτάδι, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και μια μάσκα ύπνου.

* Αν μας ενοχλεί ο θόρυβος, φοράμε ωτοασπίδες.

* Αποφεύγουμε τον καφέ, αλλά και το κάπνισμα, πριν από τον ύπνο, γιατί η καφεΐνη και η νικοτίνη διεγείρουν το νευρικό μας σύστημα.

* Δεν τρώμε βαρύ και αλμυρό φαγητό, διότι μας ανεβάζει την πίεση. Αντίθετα, προτιμάμε τροφές όπως η μπανάνα, το μέλι, το χαμομήλι, οι πατάτες, η βρόμη, τα αμύγδαλα, το ψωμί ολικής άλεσης, ο λιναρόσπορος, η γαλοπούλα, οι οποίες χαλαρώνουν τους μυς και ενεργοποιούν την έκκριση των ηρεμιστικών ορμονών, όπως είναι η σεροτονίνη και η μελατονίνη.

* Επενδύουμε σε ένα καλό μαξιλάρι που να ταιριάζει στη στάση που παίρνουμε συνήθως όταν κοιμόμαστε.

Tα συστατικά που χαρίζουν ενέργεια, δύναμη και ανανέωση στο δέρμα

Εκχύλισμα ροδιού: Οι αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητές του δίνουν ζωτική δύναμη στα κύτταρα.
Εκχύλισμα άγριου τριαντάφυλλου: Ενισχύει τον ομοιόμορφο τόνο της επιδερμίδας και επιφέρει άμεση λάμψη.
Βιταμίνη C: Συμβάλλει στην παραγωγή κολλαγόνου, έχει αντιοξειδωτικές και λευκαντικές ιδιότητες και μειώνει το μέγεθος των πόρων του δέρματος.
ΑΗΑ: Απομακρύνουν τα νεκρά κύτταρα, ανανεώνουν την επιφανειακή στιβάδα της επιδερμίδας. Δύο ισχυρές ουσίες αυτής της κατηγορίας είναι το γλυκολικό οξύ και το LHA, παράγωγο του σαλικυλικού οξέος.
DHA: Το πιο σημαντικό είδος λιπαρού οξέος ω-3. Ενδυναμώνει την κυτταρική μεμβράνη, ώστε να συγκρατεί την υγρασία στα κύτταρα.
Κολλαγόνο και ελαστίνη: Οι σημαντικότερες πρωτεΐνες που υποστηρίζουν τη σφριγηλότητα και την ελαστικότητα του δέρματος.
LR2412: Ένα από τα πιο υποσχόμενα μόρια στην αντιγήρανση. Μιμείται τη διαδικασία άμυνας των φυτών, καθώς και την αυτοπροστασία τους από τις εξωτερικές επιθέσεις.
Αιθέρια έλαια λεμονιού και γκρέιπφρουτ: Αποτοξινώνουν και βελτιώνουν τη μικροκυκλοφορία.
Αιθέρια έλαια εσπεριδοειδών: Ενυδατώνουν και αυξάνουν τη φυσική λάμψη της επιδερμίδας.

 Σε πρώτο πλάνο ομορφιάς
Τα 7 βήματα που θα βοηθήσουν να βρούμε ξανά τη λάμψη μας και να σβήσουμε τα σημάδια της κούρασης. 

Συμβουλές για κουρασμένο δέρμα με άμεσα αποτελέσματα!

1. Καθαρίζουμε ανελλιπώς το πρόσωπό μας 2 φορές τη μέρα: Το βράδυ για να απομακρύνουμε τους ρύπους και τα υπολείμματα μακιγιάζ και το πρωί για να διώξουμε τα νεκρά κύτταρα, το σμήγμα και τα υπολείμματα της κρέμας νυκτός.
2. Δύο φορές την εβδομάδα, πριν κοιμηθούμε, κάνουμε απολέπιση με ένα scrub, προκειμένου να μπορέσει να «ανασάνει» η επιδερμίδα μας από τα νεκρά κύτταρα και να απορροφήσει καλύτερα τις καλλυντικές ουσίες που της προσφέρουμε.
3. Μία-δύο φορές την εβδομάδα εφαρμόζουμε σε καθαρό πρόσωπο μια ειδική μάσκα με αιθέρια έλαια που αναζωογονούν και θρέφουν.
4. Αν έχουμε πρήξιμο και μαύρους κύκλους, βάζουμε κάθε πρωί κομπρέσα με τσάι, μέσα στο οποίο θα έχουμε ρίξει αιθέριο έλαιο κίτρου ή λεμονιού ή γκρέιπφρουτ.
5. Μετά τον καθαρισμό, απλώνουμε ένα ενυδατικό serum με βιταμίνη C για λάμψη και τόνωση. Περιμένουμε ώσπου να απορροφηθεί και απλώνουμε την ενυδατική μας κρέμα. Για άμεση λάμψη, επιλέγουμε μια σύνθεση με φωτοανακλαστήρες.
6. Αν ξυπνάμε το πρωί με «τσαλακωμένη» επιδερμίδα από το μαξιλάρι, αλλάζουμε τη βαμβακερή θήκη του με μία σατέν. Επιπλέον, το φαινόμενο αυτό ίσως είναι μια ένδειξη ότι το δέρμα μας χρειάζεται πιο ισχυρή ενυδάτωση πριν κοιμηθούμε.Άρα, αντικαθιστούμε την κρέμα μας με μια πιο ενισχυμένη.7. Το βράδυ μετά τον καθαρισμό χρησιμοποιούμε έναν ορό που επιταχύνει τη φυσική απολέπιση. Αν το δέρμα μας «τραβάει», χρησιμοποιούμε και μια κρέμα νυκτός που φωτίζει το δέρμα και μειώνει τυχόν δυσχρωμίες.

 

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Post Calendar
November 2019
M T W T F S S
« Oct    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
ARE YOU READY FOR BEAUTY NEWS?
ΕΣΕΙΣ ΚΑΝΑΤΕ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΑΣ ?
Το όνομα και το email σας τα προσέχουμε σαν την ομορφιά μας.
ARE YOU READY FOR BEAUTY NEWS?
ΕΣΕΙΣ ΚΑΝΑΤΕ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΑΣ ?
Το όνομα και το email σας τα προσέχουμε σαν την ομορφιά μας.